Foniva Call Center Nedir?
Foniva Call Center , temsilciler ve müşteriler arasındaki iletişimi yönetmeye yardımcı olan otomatik bir sistemdir. Çağrı merkezleri çok sayıda çağrıyı idare etmeyi gerektirir; bu nedenle, geliştirilmiş müşteri hizmetleri sunmak için akıcı iletişim gereklidir. Çağrı merkezi yazılımı, müşterilerle kusursuz görüşme için güvenli iş operasyonları ile çeşitli özellikler ve işlevler sunar. Temsilcileriniz çoğunlukla müşterilerin sorularını çözüyor veya amaçlanan eylemleri gerçekleştirmeleri için onlara rehberlik ediyor. Foniva Call Center'ın gelen ve giden çağrı merkezi yazılımı, kesintisiz uçtan uca iş iletişimi sağlamak üzere tasarlanmıştır. İş iletişimini teşvik etmek için son teknoloji özelliklere sahip sektördeki en iyi çağrı merkezi yazılımını sağlamayı amaçlıyoruz.
Foniva Call Center'ın gelen çağrı merkezi yazılımı, müşteri sorunlarını daha hızlı çözmede, destek operasyonlarını ölçmede ve iyileştirmede ve olağanüstü müşteri hizmetleri sunmada oldukça verimlidir. Temsilcilerinizin müşteri memnuniyetini ve üretkenliğini artırmaya yardımcı olan kurumsal düzeyde çağrı merkezi çözümleri sunuyoruz. En iyi çağrı merkezi yazılım çözümlerini uygun fiyata sunuyoruz. Çözüm, operasyonel verimliliği ve görünürlüğü artırmak için tasarlanmış ve geliştirilmiştir. Foniva Call Center'ın giden çağrı merkezi yazılımı, çağrı merkezinizin genel iş operasyonunu iyileştirmek ve iş büyümesini genişletmek için en güvenilir çözümdür. İster operasyonel görevler üzerinde daha fazla kontrol sahibi olmak, ister görünürlüğü artırmak istiyor olun, Foniva Telekom'un çevrimiçi çağrı merkezi sizin için en iyi sonucu verir!
Önemli Noktalar
Uzaktan Çalışma Özellikleri
Eklenebilir Modüller
Platform Özellikleri
- Panel
- Gerçek Zamanlı
- Platform
- Kayıt Durumu
- Kuyruk
- Kampanya
- Çoklu Dil Desteği
- Trunk / Ağ Geçidi Yönetimi
- DID Yönetimi
- Kampanya Yönetimi
- Çağrı Aktarımı
- Temsilci
- Kuyruk
- Supervisor
- Harici Numara
- Çağrı Konferansı
- Supervisor
- Harici Numara
- Otomatik Cevapsız Çağrı / Başarısız Çağrı Çevirme
- DNC Kontrolü
- Çağrı Düzenleme Ayrıntıları
- Temsilci Mola Ayrıntıları
- Yapılandırılabilir Komut Dosyaları
- Müşteri Adayı Yönetimi
- Kolay Temsilci Yönetimi
- Geri Arama Yönetimi
- Dış Arama Zamanlayıcısı
- Çağrı Yönlendirme Yapılandırması
- Sesli Mesaj
- Bekleme Müziği (MOH)
- Gelişmiş Arama Yöntemleri
- Öngörülü
- Otomatik
- Kademeli
- Promosyon
- Ön İzlemeli
- Manual
- Destek Sistemi
- Atanmış Temsilci
- Müdahale / Koçluk / Fısıltı
- Kayıt Oynatma ve İndirme Seçenekleri
- Gerçek Zamanlı Kuyruk ve Temsilci Durumu
- Gerçek Zamanlı Çağrı Durumu
- Gerçek Zamanlı Kampanya Monitörü
- Çoklu Kullanıcı Girişi
- Kullanıcıya Yönelik Zaman Dilimi
- Tema Seçimi
- Zaman Koşullarına göre Gelen Çağrı Yönlendirme
- Mesai Dışı Modu
- Tatil Modu
Why Foniva?
Cost
It provides uninterrupted service of the highest quality at the lowest cost with the solutions designed for the needs of your corporate.
Superior Infrastructure
Foniva provides high quality uninterrupted service to its subscribers with a fully fiber, point-to-point unlimited capacity Metro Ethernet infrastructure spread throughout Turkey.
24/7 Support
Foniva customers benefit from the standard service support with service level guarantees via the 24/7 Call Center. Getting to Foniva is easy.
Widespread Service Network
Foniva provides services for all provinces regardless of price, with its high-capacity interconnections with Türk Telekom and GSM operators, and its operations with other telecommunication specialist solution partners such as TURKCELL.
E-reporting
With Foniva's superior billing platform, it is very safe and easy to access statistical information such as caller number, call duration, number of calls and call amount from the Foniva web interface.
Easy Payment Options
Foniva customers can easily make their payments from all the bank branches with which Foniva has a contract, by giving automatic payment orders to the banks with which they have a contract, or over the internet.
Disaster Recovery
Foniva Network is connected by the same operator in 2 separate datacenters as Point to Point. During a problem on the Master DC, the entire network will start to pass over the Slave DC.
Network, System and Customer Monitoring
All networks and systems of Foniva Telekom are monitored by 7/24 Monitor programs and there are notification definitions via Mail and SMS.
Backbone and System Security
The Foniva network is protected by the operator with the +10 Gbps DDOS attack system, allowing DDOS attack packets to be interrupted before they reach Foniva.