Tarife paketlerinde taahhüt var mı?
Ses tarife ve paketlerimizde taahhüt yoktur.
Telefon hatları için herhangi bir sabit ücret alınıyor mu?
Foniva Telekom üzerinden 0850 numaraların aylık herhangi bir sabit ücreti bulunmamaktadır. Sadece konuştuğunuz tutar kadar veya aldığınız paket ücret bedeli kadar her ay tarafınıza fatura edilmektedir.
Sabit numara taşımanın avantajları nelerdir?
Aylık sabit ücret ödemezsiniz. Tek numaranızla anlık sınırsız çağrı alabilirsiniz. Foniva Telekom'un avantajlı tarifelerinden yararlanarak tasarrufa geçersiniz.
Foniva Telekom Faturalarımı ne şekilde ödeyebilmekteyim?
Anlaşmalı olduğumuz Garanti Bankası, İş Bankası, Yapı ve Kredi Bankası, Şekerbank ve DenizBank aracılığı ile hem internet bankacılığını kullanarak hem de faturanızı otomatik ödemeye alarak ödemelerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Sistemsel olarak yedekliliğiniz var mı?
2 farklı lokasyonda Disaster olarak çalışmaktayız. Bu noktada olası bir sistemsel soruna karşın, diğer lokasyon üzerinden kesintisiz olarak hizmet alınabilmektedir.
Şirket numaramı taşımak ya da yeni numara almak istediğimde hangi evraklar gerekmektedir?
- Şirket yetkilisinin kimlik fotokopisi
- Vergi levhası
- Yetkiliye ait imza sirküler
- Mevcut operatör son faturası
- Numara Taşıma Başvuru Formu
- Abonelik sözleşmesi
İnternet Hizmetiniz var mı? İnternetimi de Foniva’ya taşıyabilir miyim?
Evet İnternet Hizmetimiz var. İnternetinizi taşıyabilirsiniz.
Adsl Hizmeti (İnternet) nedir?
Asymmetric Digital Subscriber Line sözcüklerinin baş harflerinden oluşan ADSL (Asimetrik Sayısal Abone Hattı ), mevcut telefonlar için kullanılan bakır teller üzerinden yüksek hızlı veri, ses ve görüntü iletişimini aynı anda sağlayabilen bir modem teknolojisidir.
Telefon hatlarımızı yönlendirebiliyor muyuz?
Telefon hatlarınızı hem GSM hem de sabit hatlara yönlendirebiliyoruz.
Telefon hatlarımızı yönlendirmek istediğimizde ne yapmalıyız?
Yönlendirilecek olan numara bilgisini, yönlenecek numara bilgisi ile birlikte [email protected] adresine gönderdiğiniz takdirde talebiniz kısa bir sürede yerine getirilecektir.
Telefon hatlarımızı yurtdışına açabiliyor muyuz?
Talebiniz doğrultusunda yurtiçi ve /veya yurt dışına açabiliyoruz.
444’lü numaralar ile 850’li numaralar arasındaki fark nedir?
444’lü numaralarda kanal sayısı sınırlıdır. Bu sebeple sınırlı sayıda çağrı alabilmektedir. Ancak 850 li numaralarda kanal sınırlandırılması bulunmamaktadır.
Telefon hatlarımızı tanımlarken Trunk mı yoksa Register olarak mı tanımlamalıyız?
Foniva olarak hem trunk hem de register olarak tanımlama yapabiliyoruz. IP to IP ve güvenlik açısından Trunk tanımlaması tercihimizdir.
Telefon hatlarımızda bakiye sınırı var mıdır?
Belirli aralıklarla, olası bir hacklenme durumuna karşı hesabınıza bakiye yüklenir. Kullanım tutarı kadarı faturanıza yansıtılır.
Analog hatlarımızı Sip olarak çalıştırabilir miyiz?
Analog hatlarınızı IP’ye convert edebilmek için Audiocodes (Gateway) cihazı tarafımızdan temin edilmektedir. Audiocodes bağlantısı gerçekleştikten sonra hatlar Sip olarak çalışabilmektedir.
0850 Numaraları aramanın ücreti farklı mıdır?
Mobil hattınızdan 0850’li numaraları aradığınızda 0212,0312 çoğrafi numaraları aramakla aynı ücretten ücretlendirilirsiniz. Yani hattınız faturalıysa paketinizdeki dakikalardan kullanır veya ön ödemeli ise GSM numaranızdan sabit hatları arama tarifenizle aynı fiyata konuşursunuz.
Her ilde 0850 Numara kullanabilir miyim?
0850 Numaralar konumundan bağımsız numaralardır. Ülkemizin tüm illerinde 850’li numaranızı kullanabilirsiniz.
Abonelik sırasında herhangi bir ücret alınıyor mu?
Aboneliğinizi kurumsal evraklarınız ile işletmeniz adına oluşturduğunuzda ilk tahsis ücreti alınmamaktadır.
Yaptığımız görüşmelerin detaylarını görebiliyor muyuz?
Sizlere açılan hesap üzerinden, dilediğiniz an çağrılarınızın detaylarını izleyebilmektesiniz.
Numaramı taşıyınca numaramda değişiklik olacak mı?
Hayır. Numaranız olduğu gibi hiç değişmeden taşınacaktır.
Numaramı taşıdığımda aylık sabit ücret ödeyecek miyim?
Hayır. FonivaTelekom sabit telefon hizmetlerinde sabit ücret uygulaması yoktur.
Numara taşıma sürecinde ne kadarlık bir kesinti olmaktadır?
Numara Taşıma işlemi minimum kesintiyle gerçekleşmektedir.
Numaramı taşıdığımda Türk Telekom'dan fatura gelmeye devam edecek mi?
Hayır. Numaranızı taşıdıktan sonra Türk Telekom'daki tüm fiziksel ve ticari bağlantınız bitmiş olacaktır.
Bütün operatörler tarafından aranabilecek miyim?
Evet. Ara bağlantılar tamamlanmıştır. Tüm dünya ülkelerinden ve Türkiye'deki tüm operatörlerden aranabilirsiniz.
PRI hattımı taşıyabilecek miyim?
Evet. PRI hattınızı taşıyabilirsiniz.
Taşımak istediğim numaranın üzerinde ADSL tanımlı. Bu numaramı taşıyabilecek miyim?
Bu durumda hattınız taşınabilmekte fakat internetiniz kesilecektir. Numara üzerindeki ADSL'inizi, yalın ADSL'e geçirerek numaranızı taşıyabilirsiniz.
Taşınan numaram üzerinden faks alabilecek miyim?
Evet. Bu numaranızdan faks almaya devam edebilirsiniz.
118’li, 444’lü ve 850’li hatlar Foniva Telekom’da aranabilir mi?
Abone sabit telefon hizmetini Foniva’ ya taşıdığında da bu hatları aramaya devam edebilir.
444’lü ve 850’li hatlar geçiş yapabilir mi?
444 özel servis numaralarının Foniva geçişi yapılamamaktadır. 850 ile başlayan NonCografik numaralar Foniva Telekom’a standart numara taşıma prosedürü ile taşınabilmektedir.