850'li Hat Tahsisi
0850 kodlu numaralar, bölge ya da konumdan bağımsız olarak kullanılabilen bireysel ya da kurumsal müşteriler tarafından tercih edilen sanal numaralardır. 0850li hatlı numaralar, IP (internet) tabanlı çalışmaları ayrıca cep ya da sabit hatlara yönlendirilme özellikleri ile kablolu karasal hatlara ihtiyaç duymazlar. 850-li hat tahsisi için şirket evraklarınızı Foniva Telekom'a iletmeniz yeterli olacaktır.
FFoniva'nın '850'li Hat Tahsisi hizmeti, işletmelere özel, kolay hat numarası seçimi ve tahsisi sağlayan bir servistir. Bu hizmet, işletmelerin marka bilinirliğini artırmak ve müşterilere kolay hatırlanabilen numaralarla erişim sağlamak amacıyla sunulmaktadır. '850'li hatlar, işletmelerin profesyonel ve çağdaş bir imaj oluşturmalarına yardımcı olur.
Neden Foniva?
Maliyet
Kurumunuzun ihtiyacına yönelik projelendirilen çözümler ile en düşük maliyetle, en yüksek kalitede kesintisiz hizmet vermektedir.
Üstün Altyapı
Türkiye geneline yayılmış tamamı fiber, noktadan noktaya sınırsız kapasiteli Metro Ethernet altyapısı ile hizmet veren Foniva abonelerine yüksek kalitede kesintisiz hizmet sunmaktadır.
7/24 Destek
Foniva müşterileri 7/24 Çağrı merkezi üzerinden, servis seviyesi garantilerine sahip hizmet desteğinden standart olarak faydalanırlar. Foniva'ya ulaşmak kolaydır.
Yaygın Hizmet Ağı
Foniva, Türk Telekom ve GSM operatörleriyle gerçekleştirdiği yüksek kapasiteli ara bağlantılar ve TURKCELL gibi Telekomünikasyonda uzman diğer çözüm ortakları ile gerçekleştirdiği operasyonları ile tüm iller için fiyat farkı ayırt etmeksizin hizmet vermektedir.
E-raporlama
Foniva'nın sahip olduğu üstün billing platformu ile Foniva web ara yüzünden arayan numara, konuşma süresi, çağrı adedi ve arama tutarı gibi istatistiksel bilgilere ulaşmak oldukça güvenli ve kolaydır.
Kolay Ödeme Seçenekleri
Foniva müşterileri, ödemelerini Foniva'nın anlaşmalı olduğu tüm banka şubelerinden, anlaşmalı olduğu bankalara otomatik ödeme talimatı vererek veya internet üzerinden ödemelerini kolayca yapabilirler.
Disaster Recovery
Foniva Network aynı operatör tarafından 2 ayrı datacenterda Point to Point olarak bağlıdır. Master DC üzerinde yaşanacak bir problem esnasında tüm network Slave DC üzerinden geçmeye başlayacaktır.
Network, Sistem ve Müşteri Monitör Takibi
Foniva Telekom’un tüm network ve sistemleri 7/24 Monitör programları tarafından takip ediliyor olup Mail ve SMS yoluyla notification tanımları bulunmaktadır.
Backbone ve Sistem Güvenlik
Foniva networkü +10 Gbps DDOS saldırı sistemi ile operatör tarafından korunarak DDOS saldırı paketlerinin Foniva tarafına gelmeden kesilmesi sağlanmaktadır.