24/7 Destek

Çağrı Merkezi

Foniva Call Center , temsilciler ve müşteriler arasındaki iletişimi yönetmeye yardımcı olan otomatik bir sistemdir.

AnasayfaHizmetler Çağrı Merkezi

Foniva Call Center Nedir?

Foniva Call Center , temsilciler ve müşteriler arasındaki iletişimi yönetmeye yardımcı olan otomatik bir sistemdir. Çağrı merkezleri çok sayıda çağrıyı idare etmeyi gerektirir; bu nedenle, geliştirilmiş müşteri hizmetleri sunmak için akıcı iletişim gereklidir. Çağrı merkezi yazılımı, müşterilerle kusursuz görüşme için güvenli iş operasyonları ile çeşitli özellikler ve işlevler sunar. Temsilcileriniz çoğunlukla müşterilerin sorularını çözüyor veya amaçlanan eylemleri gerçekleştirmeleri için onlara rehberlik ediyor. Foniva Call Center'ın gelen ve giden çağrı merkezi yazılımı, kesintisiz uçtan uca iş iletişimi sağlamak üzere tasarlanmıştır. İş iletişimini teşvik etmek için son teknoloji özelliklere sahip sektördeki en iyi çağrı merkezi yazılımını sağlamayı amaçlıyoruz.

Foniva Call Center'ın gelen çağrı merkezi yazılımı, müşteri sorunlarını daha hızlı çözmede, destek operasyonlarını ölçmede ve iyileştirmede ve olağanüstü müşteri hizmetleri sunmada oldukça verimlidir. Temsilcilerinizin müşteri memnuniyetini ve üretkenliğini artırmaya yardımcı olan kurumsal düzeyde çağrı merkezi çözümleri sunuyoruz. En iyi çağrı merkezi yazılım çözümlerini uygun fiyata sunuyoruz. Çözüm, operasyonel verimliliği ve görünürlüğü artırmak için tasarlanmış ve geliştirilmiştir. Foniva Call Center'ın giden çağrı merkezi yazılımı, çağrı merkezinizin genel iş operasyonunu iyileştirmek ve iş büyümesini genişletmek için en güvenilir çözümdür. İster operasyonel görevler üzerinde daha fazla kontrol sahibi olmak, ister görünürlüğü artırmak istiyor olun, Foniva Telekom'un çevrimiçi çağrı merkezi sizin için en iyi sonucu verir!

Önemli Noktalar

Yerleşik Web Telefonu
Gelişmiş Arama Fonksiyonu
Programlanabilir IVR
Bağımsız Lokasyon
Gerçek Zamanlı Analiz ve Raporlama
Programlanabilir Arama Yönlendirme
Otomatik Çağrı Dağılımı
%100 Ses Kaydı
Third Party Yazılım Entegrasyonu
Çok Yönlü İletişim Kanalı
Gerçek Zamanlı İzleme Paneli
Canlı Arama İzleme
Yerleşik Temel CRM
Telesekterer Algılama(AMD)

Uzaktan Çalışma Özellikleri

Uzak Oturum
Yerleşik WebRTC Telefon
Web Tarayıcı Tabanlı
Mobil Çağrı Yönlendirme
Çağrı Birleştirme
Çağrı Ses Kaydı
Yüksek Güvenlik

Eklenebilir Modüller

Kalite Analizi
Anket Modülü (IVR ve Temsilci)
SMS Yayını

Platform Özellikleri

  • Panel
    • Gerçek Zamanlı
    • Platform
    • Kayıt Durumu
    • Kuyruk
    • Kampanya
  • Çoklu Dil Desteği
  • Trunk / Ağ Geçidi Yönetimi
  • DID Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Çağrı Aktarımı
    • Temsilci
    • Kuyruk
    • Supervisor
    • Harici Numara
  • Çağrı Konferansı
    • Supervisor
    • Harici Numara
  • Otomatik Cevapsız Çağrı / Başarısız Çağrı Çevirme
  • DNC Kontrolü
  • Çağrı Düzenleme Ayrıntıları
  • Temsilci Mola Ayrıntıları
  • Yapılandırılabilir Komut Dosyaları
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Kolay Temsilci Yönetimi
  • Geri Arama Yönetimi
  • Dış Arama Zamanlayıcısı
  • Çağrı Yönlendirme Yapılandırması
  • Sesli Mesaj
  • Bekleme Müziği (MOH)
  • Gelişmiş Arama Yöntemleri
    • Öngörülü
    • Otomatik
    • Kademeli
    • Promosyon
    • Ön İzlemeli
    • Manual
  • Destek Sistemi
  • Atanmış Temsilci
  • Müdahale / Koçluk / Fısıltı
  • Kayıt Oynatma ve İndirme Seçenekleri
  • Gerçek Zamanlı Kuyruk ve Temsilci Durumu
  • Gerçek Zamanlı Çağrı Durumu
  • Gerçek Zamanlı Kampanya Monitörü
  • Çoklu Kullanıcı Girişi
  • Kullanıcıya Yönelik Zaman Dilimi
  • Tema Seçimi
  • Zaman Koşullarına göre Gelen Çağrı Yönlendirme
  • Mesai Dışı Modu
  • Tatil Modu